Jak kupować?

W celu ułatwienia zakupów w naszym sklepie przedstawiamy poniżej poradnik krok po kroku "Jak kupować?".

Ile potrzebuję rolek tapety i kleju - kliknij: kalkulator

 

 

 

1. Strona główna i formy wyszukiwania produktów

-wyszukiwarka - służy do wyszukania interesujących Cię artykułów, możesz szukać np. po nazwie produktu, kodzie producenta. Po wpisaniu kliknij na ikonkę "lupy" żeby rozpocząć wyszukiwanie, możesz również wcisnąć "enter" na klawiaturze. Możesz też kliknąć "wyszukiwarka zaawansowana" , będziesz mógł zawęzić kryteria wyszukiwania.

 

 

 

wyszukiwarka

 

 

 

koszyk - tam będą znajdować się wybrane przez Ciebie produkty

 

 

koszyk

 

 

-menu kategorii -możesz przeglądać poszczególne kategorie klikając w nie (menu po lewej stronie), w kategoriach znajdują się też podkategorie które ułatwiają Ci przeglądanie produktów które Cię dokładnie interesują

 

 

menu boczne

 

 

 

filtry (opcje przeglądania) -po kliknięciu kategorii (lub podkategorii) z menu po lewej stronie, nad wyświetlonymi produktami pojawią się dodatkowe opcje przeglądania których możesz użyć żeby oglądać dokładnie tylko to co Cię interesuje  

 

 

 

menu górne

 

 

2. Wybór formy zamówienia:

Jeżeli znalazłeś już interesujące Cię produkty i chciałbyś je zamówić, możesz zrobić to poprzez dodanie produktów do koszyka -więcej w następnym punkcie, lub złożyć zamówienie telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu:

587730048

3. Twój koszyk zakupów

 

 koszyk zakupów

 

Po kliknięciu w "koszyk" przy produkcie który Cię interesuje, pojawi się strona koszyka, jeżeli chcesz dalej wybierać produkty ze sklepu kliknij "kontynuuj zakupy", wrócisz wtedy do sklepu a wybrany wcześniej produkt będzie czekał na Ciebie już w koszyku.

Klikając w "przelicz" będziesz widzieć aktualną wartość twojego zamówienia.

Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to możesz go wpisać w pole "kupon rabatowy", po kliknięciu w przycisk znajdujący się obok, wartość zamówienia zostanie przeliczona o odpowiadającą kuponowi zniżkę.

 Warto się zastanowić nad dokupieniem dodatkowych produktów (np. kleju do tapet), bo w przypadku gdy twoje zamówienie przekroczy 350 zł, nie poniesiesz kosztów dostawy.

 

4. Finalizacja zamówienia

 

Jeżeli się zdecydowaliśmy na wszystkie produkty które nas interesują, dokonujemy wyboru formy dostawy oraz płatności.

Powyższy wybór wpływa na koszt wysyłki, który jest zróżnicowany.

Forma dostawy to:

-Firmą kurierską 

-Pocztą Polską

Formy płatności to:

-odbiór osobisty (odbierasz towar bezpośrednio od nas)

-pobranie (płacisz przy odbiorze kurierowy lub listonoszowi)

-przedpłata (płacisz przelewem bankowym lub za pośrednictwem Przelewy24, eCard, lub kartą kredytową za pośrednictwem eCard).

 

Po dokonaniu wyboru dostawy i płatności klikamy w "zamawiam", przejdziemy do następnego kroku.

Teraz należy podjąć decyzję czy zakładamy konto w sklepie (zapamiętane zostaną twoje dane, będziesz miał dostęp do historii swoich zamówień) czy dokonujemy zamówienia bez zakładania konta (lub logujemy się na swoje konto jeżeli już je wcześniej założyliśmy.Sugerujemy aby zakładać w tym momencie konto, ale nie jest to wymagane żeby kontynuować zakupy.

Następnie uzupełniamy swoje dane, staraj się uzupełnić wszystkie pola co zagwarantuje Ci, że zamówienie zostanie zrealizowane a sklep, czy też kurier będzie się mógł z tobą skontaktować w przypadku problemów.

Jeżeli wszystkie dane zostały wpisane poprawnie klikamy "podsumowanie". Na tym etapie warto sprawdzić czy wszystko jest zgodne z tym czego oczekujemy, mamy jeszcze możliwość powrotu do wcześniejszych kroków w przypadku gdyby było coś nie tak.

Jeżeli jest wszystko ok, klikamy "złóż zamówienie", od tego momentu już nic nie możemy edytować.

Pojawią się informacje o złożeniu zamówienia. Jeżeli wybrana została forma zapłaty przedpłatą (przelew, Przelewy24, eCARD) kliknij przycisk "opłać zamówienie" zostaniesz przekierowany na odpowiednią stronę obsługującą płatności lub wyświetlą się dane do przelewu bankowego. Jeżeli wybrana została inna opcja płatności, to jest to już koniec procesu składania zamówienia.

 

Zaloguj się na swoją pocztę email która została podana przez Ciebie w zamówieniu, powinno znajdować się tam potwierdzenie złożenia przez Ciebie zamówienia (zdarza się, że trafia to potwierdzenie do skrzynki "spam", sprawdź tam jeżeli nic nie ma w twojej skrzynce odbiorczej). 

Jeżeli twoje zamówienie opłacone, pozostaje tylko czekać na przesyłkę (o zmianach w realizacji oraz wysyłce sklep będzie Cię informował na bieżąco poprzez email ). 

 

potwierdzenie platnosci

 

 

 
 

Nie znalazłeś odpowiedzi? Sprawdź jeszcze tutaj.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl