Informacje

Czas realizacji zamówienia

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 4 dni. Ze względu na ogromną ilość artykułów dostępnych w ofercie sklepu większość  towarów zostają przez nas ściągane pod zamówienie, w przypadku tapet realizacja niektórych wzorów może trwać nawet do 14-30 dni roboczych.

Przy każdym produkcie w sklepie podany jest termin realizacji.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

 

Numer konta

 

Nr konta: PL  18 1020 1909 0000 3402 0205 8121

Kod SWIFT/BIC banku: BPKOPLPW

 

Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia otrzymasz na swoją pocztę elektroniczną którą podałeś przy złożeniu zamówienia, potwierdzenie zamówienia. Jeżeli jest jakiś problem z potwierdzeniem, skontaktuj się z obsługą sklepu. 

Dostępność produktów


Staramy się utrzymywać jak największy stan magazynowy lecz z uwagi na ogromny asortyment dostępny w ofercie większość towarów jest realizowana pod zamówienie. Towar jest również importowany z zagranicy od producentów (z fabryk).

 

Ile potrzebuję rolek tapety i kleju?

Sprawdź tutaj:   kalkulator (kalkulator tapet)

 

Terminy realizacji zamówień 

(jeżeli nie ma ich na magazynie) - wg producentów: 

 Tapety Rasch  -  do 14 dni

Fototapety Rasch - do 30 dni

Tapety PS       -  do 14 dni

Tapety Marburg - do 14 dni lub do 4 dni za dodatkową opłatą 150 zł (poproś o ekspres Marburg w uwagach zamówienia)

Tapety As Creation -  do 14 dni

Tapety Wallquest -   do 30 dni

Tapety pozostali producenci - od 7 do 28 dni

Fototapety Komar - od 4 do 14 dni

Pozostały asortyment - od 4 do 7 dni.

Przy każdym produkcie jest podana informacja na temat terminu realizacji.

 

Staramy się aby okres realizacji był jak najkrótszy, wysyłamy przesyłki jak to jest najszybciej możliwe. 

 

Koszt dostawy (cennik transportu) krajowy

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.

Dostawa Pocztą Polską przy płatności przelewem (PayPal, Przelewy24, przelew tradycyjny)   -14,00 zł (przesyłka do 25 kg)

Dostawa Pocztą Polską pobranie (płacisz przy odbiorze)                                                     -16,90 zł (przesyłka do 25 kg)

Dostawa firmą kurierską przy płatności przelewem (PayPal, Przelewy24, przelew tradycyjny) -19,66 zł (przesyłka do 25 kg)

Dostawa firmą kurierską pobranie (płacisz przy odbiorze )                                                  -23,90 zł (przesyłka do 25 kg)

Pamiętaj, że jeżeli Twoje zamówienie przekroczy wartość 350 zł to wtedy koszt dostawy na terenie całej Polski wyniesie (przy płatności przelewem, PayPal, Przelewy24) 0 zł

Możesz również odebrać od nas swoje zamówienie osobiście bez dodatkowych opłat. (Decorations.pl, ul. Krótka 20 83-000 Pruszcz Gdański)

 

Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą, telefonicznie lub przez email.

 

Darmowa wysyłka

Jeżeli złożysz zamówienie powyżej 350 zł - nie płacisz za dostawę (dotyczy płatności przelewem, PayPal, Przelewy24, PayPal).

 

Gwarancja bezpiecznych zakupów

Możesz zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

Rabaty i kupony rabatowe

Jeżeli posiadasz kod rabatowy i chcesz go zrealizować, przy składaniu zamówienia, w koszyku w polu "Kupon rabatowy" wklej lub wpisz posiadany przez Ciebie kod i kliknij przycisk znajdujący się obok.

Przy niektórych kuponach wymagane jest posiadania konta na Facebooku.

  

Bardzo ważne

Sprawdź zawartość przesyłki przy kurierze lub listonoszu podczas odbioru. Przesyłki są ubezpieczone, pomocny przy ewentualnej  reklamacji jest protokół szkody jeżeli przesyłka została uszkodzona w transporcie. Jeżeli odbierzesz przesyłkę i nie sprawdzisz jej przy osobie dostarczającej  rozpatrzenie Twojej reklamacji pozytywnie będzie utrudnione jeżeli towar okaże się uszkodzony.

 

Nie znalazłeś tapety której szukasz

Jeżeli nie znalazłeś tapety której szukasz, złóż zapytanie do obsługi sklepu ( decorations@decorations.pl ), być może tapeta jest dostępna tylko czeka w kolejce na wprowadzenie. Jeżeli znasz producenta tapety którą szukasz i znajduje się na liście poniżej to jest u nas dostępna (pod warunkiem, że nie została wycofana z produkcji).

 

Dostawa kurierem

Kurierzy firmy UPS doręczają paczki zazwyczaj na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, głównie do godz. 17-tej. Kurier podejmuje 3 próby doręczenia przesyłki, dzień po dniu (dni robocze). Szczegółowy opis sposobu doręczenia przesyłek znajdują się w zakładce “FAQ” oraz w ogólnych warunkach świadczenia usług dostępnych pod adresem:  http://www.ups.com.pl

 

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

 

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy paragon lub Fakturę VAT. Jeżeli wystarczy Ci paragon to nic nie musisz robić, jeżeli chcesz Fakturę VAT zaznacz to przy złożeniu zamówienia, należy wtedy podać dane do Faktury VAT wraz z numerem NIP lub PESEL.

 


Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

 

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, bądź uszkodzenia sporządzany jest protokół rozbieżności (szkody)- pomocny przy ewentualnej późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Jeżeli interesuje Cię większa ilość towarów, zawsze możesz spróbować wynegocjować lepszą cenę.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli omyłkowo zostało złożone zamówienie "za pobraniem"  a chcą państwo zapłacić przelewem prosimy o wysłanie do nas informacji mailowej w tej sprawie. Dane do wykonania przelewu znajdują się w dziale Kontakt. Zamówienie będzie realizowane gdy należność wpłynie na nasze konto.
 
Kiedy będę wiedział że towar został wysłany?
 
W dniu nadania otrzymasz email od firmy kurierskiej z informacją o tym, że została nadana przesyłka do Ciebie. W tym emailu będzie również podany nr Twojej przesyłki dzięki któremu będziesz mógł śledzić co się dzieje aktualnie z Twoją przesyłką na stronie firmy kurierskiej.
 
Dlaczego muszę tak długo czekać na wysyłkę tapet?
 
Nasz sklep internetowy posiada na tyle szeroką ofertę tapet ściennych, że nie jesteśmy w stanie utrzymywać stanu magazynowego wszystkich dostępnych wzorów. Tapety które nie są dostępne aktualnie na magazynie są zamawiane w fabrykach które są zlokalizowane na całym świecie (głównie Niemcy, Francja, Holandia, Szwecja, Włochy, USA), dostarczamy dla Ciebie wzory które są aktualnie najmodniejsze na świecie. Staramy się poszerzać stale ofertę, abyś miał jak największy wybór, sprowadzamy tapety z odległych miejsc specjalnie dla Ciebie. Wydłuża to czas realizacji ale naprawdę warto poczekać. 
 
Czy mogę otrzymać tapetę szybciej niż deklarowany termin podany przy produkcie? 
 
Staramy się wysyłać towar jak najszybciej się da, w naszym interesie jest również to aby każdy dostał towar możliwie jak najszybciej. Nie możemy obiecać, że towar który ma np. termin do 21 dni zostanie wysłany po 10 dniach ale często tak właśnie to wygląda. Nie mamy wpływu na przyspieszenie wysyłki towaru z fabryk, wyjątkiem jest firma Marburg, która oferuje przyspieszoną wysyłkę towaru za dodatkową opłatą.    

 

Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne. 

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i staramy się udzielać dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.
 Pamiętaj, że zawsze możesz zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

 

Lista producentów tapet których produkty są w naszej ofercie:

tapety i fototapety Rasch

tapety P+S Internetional

tapety Marburg

tapety Ergis

tapety AS Creation

tapety Wallquest

tapety York

tapety Grandeco

tapety Ugepa

tapety Fairwinds Studio

tapety Interwall

tapety J&V

tapety Wallswork

tapety Casadeco

tapety ECO Wallpaper

tapety i fototapety Mr Perswall

tapety Murogro

tapety Easy Up

tapety Sirpi

fototapety Atlas Wallcovernings N.V.

tapety Caselio

tapety Coordonne

tapety Decori & Decori

tapety Holden

tapety Esta

tapety Holima

tapety Eijffinger

tapety Graham & Brown

tapety Erismann

 

lista wciąż rośnie :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl